Wednesday, August 6, 2014

Cocoa Tamar - Minuman Coklat Berkhasiat + Kurma

Salam semua,
Beberapa hari di dalam minggu ni saya penuhi dengan pencarian produk halal alternatif untuk minuman serbuk koko. Sebenarnya saya cari sebelum raya lagi, tapi pengedar produk minuman ni semua jauh-jauh dari tempat tinggal saya di Semenyih . Memang agak malas nak memandu semata-mata untuk mendapatkan produk ini, hihi..

Akhirnya berjumpa juga dengan pengedar di Bandar Baru Bangi yang rumahnya dekat dengan rumah kawan saya. Jadi, saya pun minta tolong dia pass kan pada kawan saya dan kawan saya pula pass kan pada saya. Thanks friends :-)

Ok, jom kita tengok khasiat Tamar Cocoa ni. Minuman coklat berkhasiat yang ditambah dengan kurma. Nyummy ::-)


 Kebaikan Tamar Cocoa

Tamar Cocoa ini boleh dibeli dalam bentuk pek (900 gram) atau dalam bentuk sachet. Harga nya pun berpatutan RM18 (harga ahli).



Tamar Cocoa ini diedarkan oleh Syarikat Alhadad Marketing. Bagi rakan-rakan yang iningin mendapatkan produk ini, bolehlah merujuk kepada senarai stolis yang berhampiran di website Alhadad ye :-)


0 comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan komen anda di sini :-)

Pendaftaran Ahli Shaklee

Nama Penuh:
E-mail:
No Kad Pengenalan
No Telefon:
Alamat Penuh:
Nama Bank &No Ac Untuk Bayaran Bonus
Status Bujang
Berkahwin
Nama Pasangan dan No Kad Pengenalan Pasangan
Pilihan Keahlian. Bayaran Ke Ac: Maybank -Elza Lovely Enterprise - 512183143403 Bayaran RM75 (Semenanjung Malaysia)
Bayaran RM85 (Sabah& Sarawak)
Keahlian Percuma Dengan Pembelian 200UV
Maklumat Pembayaran
Pesanan/Nota:

This online form was provided by Freedback.

Borang Pesanan Vitamin

Nama
Emel
No Telefon
Alamat 1
Alamat 2
Alamat 3
Poskod
Nama Produk /Set Vitamin & Bil Yang Ingin Dipesan:
Nota (Jika Ada)
Pilihan Bank Bayaran Maybank
CIMB
RHB Bank

This contact form was created by Freedback.
 

-Sihat dan Cantik Semulajadi- Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template