Wednesday, December 17, 2014

Cantik dan Sihat Dengan Hanya RM13 Sebulan - Wow!

Salam semua :-)

Promosi Beli 6 Percuma 1 Vitamin C masih lagi berlangsung dengan meriahnya. Kepada pembaca yang belum mendapatkan Vitamin ini, cepat-cepatlah hubungi saya untuk dapatkannya. Memang tak rugi beli sebab 1 botol boleh tahan selama 6 bulan. Dengan harga promosi pula, secara purata hanya lebih kurang RM13 yang perlu dibelanjakan setiap bulan untuk mendapatkan kulit yang cantik dan sempurna.


Jom tengok kembali khasiat Vitamin C ini untuk Kecantikan Kulit 



'Vitamin C diperlukan untuk membina kolagen iaitu struktur protein penting dalam tisu penyambung. Kolagen adalah penting bagi menjadikan kulit kita sihat, anjal dan mengelakkan kedutan.'
 
'Vitamin C mencerahkan kulit dari masalah jeragat dan tompok-tompok penuaan, membantu kelihatan lebih muda dan kulit lebih lembut.'




Wah, patutlah ada yang kulitnya bertambah cerah setelah mengamalkan pengambilan Vitamin C Shaklee yang semulajadi ini.

Jom kita tengok testimoni Vitamin C Shaklee yang telah dikongsikan oleh ramai pengguna yang berpuas hati.









Sememangnya Vitamin C Shaklee: Teman Terbaik Kecantikan Wanita



~~~ Dapatkannya pada harga promosi hari ini. ~~~


Saya adalah pengedar Shaklee Semenyih, Bangi Lama, Putrajaya dan Setiawangsa.  Penghantaran juga dibuat ke seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak menggunakan perkhidmatan poslaju dan Kurier. Harga istimewa menanti semua pelanggan kami.!

 

Ekslusif Untuk Semua Pelanggan Kami :-)


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
 
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Ila Fyra:
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar Shaklee Semenyih, Putrajaya dan Setiawangsa (COD)
H/P No: 013-6751381
Whatsapp: 012-8943453
ID Shaklee: 1155567
Blog: http://raikankasih.blogspot.com

9 comments:

Ummu Hanan on December 17, 2014 at 1:21 PM said...

Harus beli borong promo ni untuk stok sendiri jugak ni..Susah nak dapat offer Promo gini..^_^

cheezylady on December 17, 2014 at 1:58 PM said...

Kak tun pun dh grab sebotol... memang bestla promo bulan ni

Nik Azimah Awg Hamat on December 17, 2014 at 2:45 PM said...

harus dapatkan bulan ini kalo tak mau berbelanja lebih

KU TUNGGU HADIRMU COLOGEN POWDER

Nabilla illa on December 17, 2014 at 6:43 PM said...

Vitamin C shaklee mmg terbaik..jom dapatkn time promosi ni

nurulhuda sobari on December 17, 2014 at 9:04 PM said...

tajuk pun dah cukup buat diri teruja dah. rm13 sebulan, sapa bleh bagi kan.cantik dapat sihat ponn dapat..

JommSihatDanCantik -> MATI HIDUP BALIK

Niny fariza on December 17, 2014 at 9:57 PM said...

Jimatkan Vit C ni..ambik la peluang masa promosi ni harganya lebih berbaloi baloi...

Masalah Kesuburan

Kamalia Lee on December 17, 2014 at 10:31 PM said...

jimat je rupanya sebulan..kalau beli yg promo ni pastu kongsi beli ramai2, rasanya lagi jimat

alyaa aidee on December 18, 2014 at 3:41 PM said...

Siapa kata shaklee mahal? Sebenarnya ia jauh lebih murah dan menjimatkan sebab lebih tahan lama.. :)

asma el Kareem on December 19, 2014 at 1:43 PM said...

Pilihan bijak nak berjimat untuk kesihatan. Berkesan pula tu!

Satu Tips Istimewa Kelihatan Awet Muda

Post a Comment

Jom tinggalkan komen anda di sini :-)

Pendaftaran Ahli Shaklee

Nama Penuh:
E-mail:
No Kad Pengenalan
No Telefon:
Alamat Penuh:
Nama Bank &No Ac Untuk Bayaran Bonus
Status Bujang
Berkahwin
Nama Pasangan dan No Kad Pengenalan Pasangan
Pilihan Keahlian. Bayaran Ke Ac: Maybank -Elza Lovely Enterprise - 512183143403 Bayaran RM75 (Semenanjung Malaysia)
Bayaran RM85 (Sabah& Sarawak)
Keahlian Percuma Dengan Pembelian 200UV
Maklumat Pembayaran
Pesanan/Nota:

This online form was provided by Freedback.

Borang Pesanan Vitamin

Nama
Emel
No Telefon
Alamat 1
Alamat 2
Alamat 3
Poskod
Nama Produk /Set Vitamin & Bil Yang Ingin Dipesan:
Nota (Jika Ada)
Pilihan Bank Bayaran Maybank
CIMB
RHB Bank

This contact form was created by Freedback.
 

-Sihat dan Cantik Semulajadi- Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template