Friday, January 30, 2015

2 Cara Bersihkan Periuk Hangit atau Cerek Hitam Dengan Cepat ~

Tiba-tiab je bau benda terbakar di dapur. Mak ai, habis rentung periuk di dapur dengan isi-isinya sekali. Situasi begini sesekali memang berlaku di rumah kita . Saya pun pernah terbuat hihi. Situasi ni memang agak merbahaya dan boleh menyebabkan kebakaran. Sebab itulah orang tua-tua jarang atau tak bagi kita tinggalkan dapur dengan gas yang terpasang.



Ok, jom tengok cara-cara mudah nak hilangkan hangit periuk dengan cepat 

Petua 1
Tuangkan cuka ke tempat yang hangit atau hitam. Biarkan tenggelam dan rendam semalaman. Keesokan harinya anda akan dapati periuk mudah digosok dan dibersihkan.


Petua 2 
Gunakan Basic H. Ini cara yang paling mudah dan senang. Jom kita tengok hasilnya :-)

Cerek kembali bersih seperti baru :-)

Periuk Hangit Kembali Bersinar :-)
Istimewanya Basic H ini bukan sahaja boleh digunakan untuk mencuci cerek atau periuk tetapi adalah pencuci serbaguna yang sangat hebat dan berkuasa. Kata orang Super Duper POWER!

Basic H sesuai digunakan untuk mencuci sebarang permukaan sama ada di dalam atau di luar rumah:

  • Dinding
  • Permukaan dapur, jubin dan lantai
  • Peralatan
  • Periuk, besen, pinggan dan mangkuk
  • Tingkap dan cermin
  • Perkakas
  • Benda-benda diperbuat daripada kayu
  • Perabot
Macam saya, dah siap-siap  bancuh Basic H ni ke dalam botol spray yang disediakan. Jadi, bila nak guna just spray dan lap.

Siap!!

Botol Spray Basic H yang cantik ini boleh dibeli berasingan

Sebagai panduan, berikut adalah sukatan Basic H yang digunakan untuk menghasilkan pembersih serba guna yang sedia digunakan. Memang jimat sangat, malah kesan pembersihannya juga sangat memuaskan. Wang juga dapat dijimatkan dengan banyak kerana hanya pencuci Basic H diperlukan tetapi boleh digunakan untuk mencuci keseluruhan peralatan dan permukaan di dalam rumah.
Panduan penggunaan Basic H

Dapatkan Basic H anda hari ini.


Salam Sayang dan Jumpa Lagi


Saya adalah pengedar Shaklee Semenyih, Bangi Lama, Putrajaya dan Setiawangsa.  Penghantaran juga dibuat ke seluruh Semenanjung, Sabah dan Sarawak menggunakan perkhidmatan poslaju dan Kurier. Harga istimewa menanti semua pelanggan kami.!   

2 Cara Mudah Jadi Ahli Shaklee
Jom Tambahkan Pendapatan dan  Buat Side Income
Keistimewaan Bisness Shaklee Bersama Kami
 

 

Ekslusif Untuk Semua Pelanggan Kami :-)


** These statements have not been evaluated by the Food and Drug Administration.These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease **
 
Untuk maklumat lanjut, hubungi saya Ila Fyra:
Pengedar Shaklee Malaysia
Pengedar Shaklee Semenyih, Putrajaya dan Setiawangsa (COD)
H/P No: 013-6751381
Whatsapp: 012-8943453
ID Shaklee: 1155567
Blog: http://raikankasih.blogspot.com

0 comments:

Post a Comment

Jom tinggalkan komen anda di sini :-)

Pendaftaran Ahli Shaklee

Nama Penuh:
E-mail:
No Kad Pengenalan
No Telefon:
Alamat Penuh:
Nama Bank &No Ac Untuk Bayaran Bonus
Status Bujang
Berkahwin
Nama Pasangan dan No Kad Pengenalan Pasangan
Pilihan Keahlian. Bayaran Ke Ac: Maybank -Elza Lovely Enterprise - 512183143403 Bayaran RM75 (Semenanjung Malaysia)
Bayaran RM85 (Sabah& Sarawak)
Keahlian Percuma Dengan Pembelian 200UV
Maklumat Pembayaran
Pesanan/Nota:

This online form was provided by Freedback.

Borang Pesanan Vitamin

Nama
Emel
No Telefon
Alamat 1
Alamat 2
Alamat 3
Poskod
Nama Produk /Set Vitamin & Bil Yang Ingin Dipesan:
Nota (Jika Ada)
Pilihan Bank Bayaran Maybank
CIMB
RHB Bank

This contact form was created by Freedback.
 

-Sihat dan Cantik Semulajadi- Copyright © 2009 Cookiez is Designed by Ipietoon for Free Blogger Template